Az erőfejlesztés során sokféle törvényszerűség és bevált módszer segíti a felkészülést, mint például a statikus, a dinamikus, az ellentétes vagy a reaktív erőfejlesztés. A módszerek kiválasztásánál nemcsak az életkori sajátosságok meghatározók, hanem az elérendő cél is, például fejleszthetünk gyorserőt, erő-állóképességet vagy maximális erőt.

ÁLLÓKÉPESSÉG

 A szervezet elfáradással szembeni ellenállóképességét hosszan tartó erőkifejtésnél állóképességnek nevezzük. A jó állóképesség együtt jár a dinamikus jógagyakorlás, sportmozgás, edzés utáni gyors regenerálódóképességgel. Az állóképesség függ a keringés, légzésszervek, anyagcsere és idegrendszer működésétől, a jó mozgáskoordinációtól, pszichikai adottságoktól.

A mai kor emberének az életvitelében az időhiány és a mozgáshiányos életmód miatt, az állóképesség romlik, ami végül izomegyensúly felbomláshoz és mozgásszervi megbetegedésekhez vezet.

A dinamikus jógaórákon kifejezetten erre helyezzük a hangsúlyt, ezért az óráink segítenek a súlycsökkentésben is és nem mellesleg edzik a szívet és egészségesen tartják a keringést.

Mivel a jógában a saját testsúlyunkkal dolgozunk ezért ezek az óráink leginkább egy teljes testsúlyos edzéshez hasonlíthatóak. Aki szereti a kihívást és szeretne erősödni, formálódni azoknak ajánljuk ezen jógaóráink látogatását.

 

oktató: Szűts Márton, Hatha jóga, Power jóga, Warrior Vinyásza oktató

 

oktató: Puskás Beatrix,  Hatha Jóga, Slow Power jóga oktató

 

oktató: Dózsa Tündi, flow, ledder flow oktató

 

oktató: Kinka Orsi