BLOG WELL-BEING

 

A jóga, a test és a lélek harmóniája annak gyakorlata, kirobbanóan népszerű már a munkahelyek közelében . Azok, akik munka közben jógáznak ebédszünet vagy szabadidejük alatt, felfedezik annak számos előnyeit.

Az alábbi leírásban Puskás Beatrix jóga oktató beszél nekünk a rendszeres jóga hatásairól.

Felmérések alapján a cégeknél azok akik heti kétszer jógáznak, sokkal kevesebb hátfájást és nyakfájást éreznek munka során.
A rendszeresen jógázók között csökken a stressz, nagyobb önbizalmat, több nyugalmat és jobb koncentrációt tapasztalnak a hétköznapokban.

Tehát mire számíthat az aki jógázik?

Több energia.
Minden irodai dolgozó tudja, milyen az a napközbeni zuhanás amikor kedvtelenűl ,a testünkben nem jól érezve magunkat dolgozunk 8 órát. Szerencsére a jóga nemcsak preventív teljes átmozgatást nyújt, hanem ad egy nagyon szükséges pozitív energiát.

A jóga hatást gyakorol a keringési rendszerre, és felébreszti az idegrendszert – alapvetően új életet hoz a testben.

Az irodai jóga nemcsak növeli az energiát, de megakadályozza a kiégés érzését.

Stresszoldás.
A kimerültség érzése mellett a munka stresszt is okozhat. A feszültség, a frusztráció és a siető teljesítmény kényszer érzés testileg és mentálisan is nagy terhet tesz a munka vállalókra.

Sok végzett tanulmány szerint a fájdalomtól szenvedő emberek agyi aktivitása gyengébb. Azok akik rendszeresen jógáznak, sokkal kevésbé stresszesek könnyebben és lazábban kezelik a feladatok okozta akadályokat.

Tehát összegzésként amit ad a jóga?

Fokozott fókusz.
Hatékonyabb munka végzés.
Javul a testi és mentális egészség.
Tudjuk, hogy a jóga csökkenti a stresszt, javítja a figyelmet és fokozza az energiát.
A jóga segíthet bizonyos krónikus egészségi állapotok kezelésében. A álmatlanság, magas vér nyomás és még a depresszió is javulhat a rendszeres jógával.

A hozzánk ellátogatóknak nem kell jógaszakértőnek lenniük, a mozgások egyszerűek és követhetőek.
Szeretettel várunk minden korosztályt a jóga órákon.
A Yoga Park jóga stúdió csapata

Bejegyzést írta: Puskás Beatrix


Kategóriák: Well-being

Hozzászólás írása