Well -being

A változásnak mindig van helye, de nyitottnak kell lennünk erre a változásra.

Manapság az „Asana” és a „jóga” szavak szinte kezdenek bekerülni a köztudatba. Amikor jógázunk a testtartások (ászanák) cselekvés közbeni meditációkká válnak, fokozva a tudatosságot a testben átáramló lélegzetről.

Figyeld a légzésed!

Mindegyik testtartásnak amit jógaórán végzünk, fizikai előnyei is vannak. A fizikai feszültségre és az egyensúlyhiányra felhívják a gyakorló személy figyelmét, a test tudatosságra a rendszeres gyakorlás hatására ez a feszültség csökken és visszaáll a testünkben az úgy nevezett “jó érzésünk” és a természetes erőnlétünk szabadabb lesz a mozgásunk.
Sokan azt gondolják, hogy a jóga csak a nyújtásnak felel meg. Míg a nyújtás áldásos hatásait a merevségeink kioldását ,fizikailag és mentálisan is minden bizonnyal magában foglalja, a jóga lényege az egyensúly megteremtése a testben az erő és a rugalmasság fejlesztésén keresztül és a légzésfigyelésen át. A legtöbb jóga nem annyira a fizikai erőnlétre hanem a jólét mentális és szellemi vonatkozásaival foglalkozik.
A jóga gyakorlása bizonyítottan elengedhetetlen, a mai stresszel és rohanással teli életmódunk mellett!
A Yoga Park jógastúdió többféle órán várja a teljesen kezdőket is.

Kezdd el ma !
Cikket írta : Puskás Beatrix jógaoktató


Categories: Well-being

Post Your Thoughts